• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Околна среда и Екология
WWF 09.03.2011

“Часът на Земята” и какво следва, “Когато 60-те минути отминат”

Часът на Земята“Предизвикателствата, пред които сме изправени, са много сериозни, но ние не бива да подценяваме възможността за промяна, когато застанем пред тях обединени от една обща цел. Милиони хора по света ни показаха, че това е възможно. Сега е време да направим нещо и след „Часът на Земята” и да покажем на какво сме способни”, каза Джим Лийп, генерален директор на WWF.

Сайтът http://www.earthhour.org/beyondthehour дава възможност на хора, компании и организации по цял свят да споделят своите действия и да послужат за пример и вдъхновение. 

“В своята същност новият сайт е планиран като социална медия”, каза Анди Ридли, който е сред основателите на „Часът на Земята”. “Социалните медии играят ключова роля в тазгодишното издание на инициативата. Те ще ни позволят да се свържем с милиони хора, които са посветили усилията си на дългосрочни действия в подкрепа на планетата.” 

Сайтът е преведен на 11 езика и е съвместим с повечето социални платформи, като Facebook, Twitter, Mixi, Myspace, Odnoklassniki, Cloob, Orkut, Qzone, RenRen, Vkontakte, Maktoob, Skyrock, Xing, и Zing. До този момент над хиляда души и организации са споделили какво планират да променят към по-добро след „Часът на Земята” в динамичната онлайн платформа. 

“Всеки може да направи промяна. Един мениджър може да промени фирмата, за която работи, седемгодишно дете може да промени класната стая, а един президент – своята страна. Това, което правим днес, е само началото”, каза Ридли. “Когато хората правят нещо заедно, могат да постигнат глобални промени, затова и ги провокираме да продължат със своите действия и след „Часът на Земята””.

Сред институциитие и организациите, които досега са споделили какво ще предприемат след „Часът на Земята 2011” са правителството на Непал, което ще спре сечите в екологично важната планинска верига Чурия, 15-годишния Нати Мзилени от Свазиленд, който направи група в своето училище, която ще обяснява на хората за климатичните промени, кметът на австралийския град Сидни, който планира улеснения за колоездачите, Клое Никол, 7-годишна ученичка от Австралия, която накара училището си да намали използването на климатици, финансовата група „Креди Сюис”, която в продължение на глобалната си климатична инициатива тази година ще подкрепи учени, които ще посетят бразилските гори, за да проучат ефектите от климатичните промени.

Източник: econonynews.bg

 

 

4
Бензиностанции ЕКО стартират нова програма за стимулиране на служителиБензиностанции ЕКО стартират нова програма за стимулиране на служители03.03.2011
Информирано потребление на лекарства с помощта на Актавис10.03.2011Информирано потребление на лекарства с помощта на Актавис

Подобни публикации

Околна среда и Екология

Европейските средства за чиста енергия ще спомогнат за спестяването на енергия и за създаването на нови работни места

CSR News 14.09.2012
Околна среда и Екология

Бъдещето на Беглика Фест ще се решава в отворен форум от публиката му

CSR News 25.07.2012
Околна среда и Екология

5 минути за колата – повече дървета за квартала

CSR News 03.04.2013
Околна среда и Екология

WWF: Правителствата и бизнесът трябва да се обединят срещу унищожаването на горите

WWF 27.04.2011
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.