Фондация „Еврика“ раздаде ежегодните си призове
Николай Бойков е победител в категория „Млад мениджър“. Той е роден през 1978 г., а през 2002 г. се дипломира като бакалавър по философия в СУ „Св. Кл. Охридски“. Има магистърски степени по философия и връзки с обществеността. През 10 годишния си професионален опит управлява създаването на комуникационни стратегии в разнородни индустрии като телекомуникации, бързо оборотни стоки, фармацевтика, финанси и др. Николай Бойков е експерт в областта на дигиталния маркетинг.
От 9 години е част от екипа на All Channels, където се развива в областта на PR. През 2009 г. оглавява PR агенцията на All Channels Communication Group, а от 2011 г. до сега е Управляващ директор и член на Борда на директорите на All Channels Group. Г-н Бойков е гост-лектор в Нов Български Университет. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността.
All Channels Communication Group вече единадесет години задава тенденциите и стандартите на маркетинг и PR пазара в България. В едни от най-трудните и динамични години агенцията успя да порасне органично до комуникационна група, да утрои екипа и да постигне стабилен ръст във финансовите си показатели. Компанията е единствената българска комуникационна агенция с 13 международни награди, над 20 международни номинации и десетки национални награди и признания в областта на PR, реклама и дигитални комуникации.
Ключова е ролята на Николай Бойков в мащабното преструктуриране на компанията през 2013 г. с цел подобряване на бизнес ефективността и доставяне на интегриран подход при по-кратки срокове, по-високо качество и по-висока печалба. За успехите му допринася и разработената вътрешна система за оценка на настоящи и потенциални клиенти, която помага за по-ефективно планиране и управление на растежа на All Channels Group.
Николай Бойков е мениджър, който подкрепя и развива плоска организационна структура. Той е и ментор на част от мениджърския екип. Активно е ангажиран с проблемите на служителите, подпомага адаптацията и въвеждането на нови членове на екипа, провежда политика за реинтеграция на служители след дълго отсъствие.
През 2013 г. са привлечени 20 нови марки към портфолиото на агенцията, а 12 големи корпоративни клиенти са над 5 години заедно с All Channels. Гордост за компанията е съвместната работа с компании от над 9 различни индустрии и неправителствени организации като: Avon, Белла България, Захарни заводи, Каменица, Фикосота Синтез, Jim Beam, Райфайзенбанк, Discovery Networks, Philips Bulgaria, LG, Microsoft Bulgaria, Eko Helenic Petroleum, Astra Zeneka, Unicef, Национална мрежа за децата, SOS Детски селища, Представителство на Европейската комисия в България и др.
Особено място в бизнес стратегията на All Channels се отделя за внедряването на иновационни механизми и процедури за превенция на проблеми. Успешно работят уеб базирана ERP система за управление на проекти, уеб базирана система за събиране на обратна връзка от клиенти, уеб базирана система за 360 градусова обратна връзка за служителите и уеб базирана система за управление на финансите.