• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Маркетинг обвързан с кауза
CSR News 10.01.2014

P&G осигурява „дом далече от дома” за всички майки в Сочи със своята Семейна къща

Един месец преди началото на Зимните олимпийски игри Procter & Gamble, глобален партньор на Международния олимпийски комитет и компанията, която стои зад марки като Head & Shoulders® и Duracell®, обявява подкрепата си към българката, международен шампион по сноуборд, Александра Жекова и нейната майка – Божана Жекова. Компанията изразява признанието си към майките с откриването на Семейната къща на P&G за втори път. Семейната къща на P&G е част от кампанията „Благодаря ти, Мамо”, която започна по време на Олимпийските игри в Лондон през 2012. Марките на P&G подкрепят всички майки и семейства на олимпийците в Сочи, включително Божана Жекова, майка на Александра Жекова, част от семейството спортисти на P&G.

Верни на своята мисия, марките като Pantene, Gillette и Fairy се обединяват, за да изградят отново Семейната къща на P&G за Сочи 2014. Тя е подарък за майките на олимпийците от целия свят подкрепа и услуга на всички спортисти, майки и семейства. Семейната къща създава “дом далече от дома”, където семействата на олимпийците да прекарват заедно в спокойна и приятна обстановка.

Разположена в Олимпийския парк в Сочи, Семейната къща ще бъде отворена от 8-ми до 23-ти февруари 2014г. и ще предложи на майките и семействата всичките удобства на истински дом. Марките като Pantene и Gillette ще предложат над 1 000 разкрасителни процедури, а марката Pampers – специални места за повиване на бебета и услуги за семействата с малки деца.

„В P&G вярваме, че зад всеки спортист стои една прекрасна майка”, казва Марк Притчард, Глобален директор Развитие на марките в P&G. „Тъй като марките на P&G са част от ежедневието на майките, те ги подкрепят в Семейната къща на P&G с услуги за всекидневните им нужди, така че всяко семейство да се чувства добре, когато е далече от дома.”

Компанията изпраща майки на олимпийски спортисти от над 20 страни на Зимните олимпийски игри Сочи 2014, включително и Божана Жекова. Освен пребиваване в Семейната къща, P&G осигурява на г-жа Жекова билети за състезанията, в които дъщеря й Александра ще участва. Корнелия Софрони, Специалист Комуникации в P&G, коментира: „Радваме се, че имаме възможност да покажем нашата подкрепа към майките на спортистите и извън Семейната къща на P&G. Надяваме се, че това ще им даде възможността да гледат как тяхното дете постига мечтите си, състезавайки се на световната сцена.”

„Това е един много вълнуващ и силен момент за мен – да отида в Сочи и да гледам на живо как моята дъщеря Сани се състезава за медал. Това е безценен момент за мен и моето семейство, тъй като винаги съм била далече, когато Сани се е състезавала. Възможността да присъствам на Зимните олимпийски игри Сочи 2014 е сбъдната мечта за мен като майка.„ – споделя Божана Жекова.

„Това, че Procter & Gamble ще се грижат за майка ми в Семейната къща на P&G и ще й осигурят всички удобства на дома, докато е Сочи, означава много за мен”, казва Александра Жекова. „Знаейки, че майка ми ще е до мен и ще ме подкрепя, ми дава сили да се съсредоточа върху състезанията, без да се разсейвам.”

В допълнение на кратките филми “Best Job” /Най-добрата работа/ и “Kids”/Деца/, които спечелиха различни награди, P&G представя последното видео от кампанията „Благодаря ти, мамо” “Pick Them Back Up.” / Помогни им да се изправят отново/

Новото видео е посветено на моментите, в които майките са до децата си, за да ги вдигат, когато падат и да ги окуражат да опитат отново. Филмът разказва историите на четири майки на спортисти от различни краища на света и показва пътя, по който постигат мечтите си и важната роля на техните майки.

„Всички погледи са обърнати към спортистите, които ще участват в Олимпийските игри Сочи 2014, след като официалните списъци вече са обявени,” допълва Марк Притчард: “Марките като Pampers®, Ariel® и Tide® не живеят за финала, а са с нас всеки ден. Но вярваме, че няма по-силна история от тази на майката, която помага на своето дете да постигне целта си независимо от обстоятелствата по пътя. Затова ние искаме да отбележим този момент, отдавайки почит на човека, който помага на спортистите да стигнат до там – майката.”

Видео-историята на Александра и Божана Жекови може да видите тук:
http://www.youtube.com/pgbulgaria

Повече за кампанията „Благодаря ти, Мамо” може да намерите тук : www.facebook.com/PG.Bulgaria

1
Tonus.bgTonus.bg09.01.2014
Енергийният омбудсман на ЧЕЗ се срещна с клиенти в Перник10.01.2014

Подобни публикации

Маркетинг обвързан с кауза

ICN.BG отново подкрепя деца и семейства в риск

Фондация "За Нашите Деца" 20.07.2013
Маркетинг обвързан с кауза

Учебник помага на “Семейна къща”

Мусала Софт 28.03.2013
Маркетинг обвързан с кауза

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск – ефективна форма на корпоративна социална отговорност

Фондация "За Нашите Деца" 09.08.2018
Маркетинг обвързан с кауза

NIVEA подкрепя залесяването на територии с нарушено екоравновесие

CSR News 01.09.2011
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.