За втора поредна година Procter & Gamble стартира кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”
Мисията на кампанията е да продължи оборудването на неонатологични звена съобразно Европейските критерии за окомплектованост на залите за първична реанимация. Цел на инициативата е да бъдат дарени 41 апарата за мониторинг на жизнено важни показатели на новороденото дете – пулсоксиметри в 35 от най-големите родилни отделения, в 27 български града. Средствата за даренията ще бъдат осигурени от продажбите на продукти на Procter & Gamble, които са включени в кампанията. Освен дарителските дейности, инициативата цели да информира обществеността за преждевременното раждане, причините, които довеждат до него и здравните рискове, на които недоносените деца са изложени.
„Ние в Procter & Gamble активно участваме в живота на социалната общественост. Това е наша мисия и част от философията на компанията. Ние вярваме, че съвместно с гражданското общество в България и нашите партньори ще успеем да подобрим грижата за новородените деца в страната. Задачата, която си поставяме днес е да осигурим модерно оборудване в родилните отделения на 35 от най-големите болници в страната. Убедени сме, че програмата „Шанс за живот, шанс за нови спомени”, ще бъде уместен принос и ще даде на новородените деца изложени на здравен риск шанс за живот и шанс за повече сбъднати детски мечти,” каза Оливия Чиботариу, мениджър външни връзки в Procter & Gamble.
Марките продукти на Procter & Gamble включени в кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”са: Ariel®, H&S®, Pampers®, Bonux®, Lenor®, Always®, W&Go®, Blend-a-med®, Tide®, Mr Proper®, Pantene®. В зависимост от всеки търговската политика на отделените магазини, могат да бъдат включени допълнителни продукти. Потребителите ще ги разпознаят чрез специално поставени в близост материали с логото на кампанията.