• Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
CSR - Порталът за Корпоративна Социална отговорност.
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
  • Новини
    • Избрано
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Свят
    • Интервюта
  • Добри практики
    • Образование и Наука
    • Околна среда и Екология
    • Общество
    • Маркетинг с кауза
    • Човешки капитал
    • Общ характер
    • Полезно
  • Социална отговорност
    • Дефиниции за КСО
    • Области на КСО
    • Ползи от КСО
    • Стратегия
    • Развитие на КСО
    • Проучвания
    • Измерване КСО
    • Термини
    • Цитати и сентенции
    • Полезни и КСО връзки
  • Партньори
    • Корпоративни партньори
    • Нестопански организации
    • Социално отговорни медии
    • Браншови организации
    • Образователни институции
  • За Нас
    • Нашата История
    • Дейности
    • Мисия и цели
    • Членство
    • Екип
    • Проекти и кампании
Други проекти
CSR News 07.08.2014

Кампания “Супер Утре” – утрешният ден е супер!

Групата е съставена от тринайсет човека, шарени и разнообразни във всеки един личен и професионален аспект. Работят заедно и се хвърлят смело напред за реализирането на тази кампания. Вярват, че по същия начин, по който го правият те, в името на обща и вдъхновяваща кауза, могат да се обединят още много други – съединението прави силата беше написано някъде.

Идеята на “Супер Утре” е да даде начален импулс за действие и личен пример за постигане на  вълнообразен, зарязаващ и вдъхновящ ефект, който да привлече хора от цялата страна. 

В същината на кампанията стои разпространяването на един артефакт – картичка, или както те я наричат – ПОКАНА за Супер Утре. Мислете за картичката като един “билет за участие” в една обща кауза, като целта на всеки участник, е да направи едно непринудено и безкористно добро на някой, според негова преценка, според това което вижда в ежедневието си!

Веднъж като го направи, не иска нищо в замяна, а просто предава нататък, така че получателя да направи същото. Картичките ще символизират добрините, правени от хората, но също така и самия процес на правене на тези добрини. Те ще съдържат и уникален код, който след това ще може да бъде регистриран в сайта на кампанията, където добрините ще стават общо достояние. Той ще дава възможност на хората да изразяват своята благодарност за получените добрини, и да вдъхновят все повече след нас към същото. Сайтът цели да осигури допълнително удовлетворение и вдъхновение на хората. 

Кампанията ще се възползва и от силата на социалните медии през Facebook, Twitter и интернет медии, така че да привлече максимален брой участници. Тя ще бъде и един вид социален експеримент, целящ да установи до колко такива кампании могат да бъдат успешни и да постигнат търсения резултат. Това ще се извърши, чрез следене на броя регистрации на уникалните кодове на картичките и визуализация на сайта за това до колко се разпространяват добрините, инициирани от тях. Кампанията ще бъде стартирана чрез събитие в София в началото на лятото.

Подробности относно отделните елементи на www.superutre.com

Картички


Самите картички ще се предават от извършителя и чрез тях получателя на добрината ще бъде включван към каузата. Ще са с размер на визитки с двустранен, цветен печат. Ще съдържат послание, лого, сайт, уникален код и инструкция за употреба. Инструкцията ще мотивира и подпомага получателя да отиде на сайта и там да регистрира получената добрина и уникалния код на картичката преди да я предаде на трети човек. Регистрирането на този уникален код ще ни помогне да следим пътя на всяка една картичка и да видим и покажем процеса на предаване на добрини, както и лавинообразното им разпространение сред хората.

Началният брой картички ще е Х, като планираме следните начини за разпространението им.:

  • Y на брой картички ще бъдат раздадени на откриващото събитие в София, от което ще започнат своя път.

  • Z на брой картички ще бъдат раздадени на проявяващи желание организации, от където хората ще могат да се сдобиват с тях и към които ще бъдат насочени от информация на сайта на www.superutre.com


 

 

Сайт


Всеки човек, получил добрина ще може да я регистрира на сайта www.superutre.com. Освен самата добрина ще се въвеждат и име (псевдоним)  и уникалния код на картичката, а при желание и приблизителна локация на извършената добрина и email за получаване на добрината. Няма да се изисква въвеждането на лични данни.

Сайтът на www.superutre.com има за основна цел проследяването на живота на картичките и осъществяването на социалния експеримент, свързан с тях – докъде можем да разпространим вълните на добротата из България. На него ще се виждат конкретните добрини – по картички и общо – и броят им по райони. Чрез сайта, всеки регистрирал се ще може да получава новини, свързани с неговата картичка – до къде е стигнала, колко добрини са произтекли от тази, която той тепърва ще извърши и прочие. Ако всеки човек може да види колко и какви добрини са се случили в резултат на тази, която той е направил, то това ще му донесе допълнително удовлетворение и ще го вдъхнови за още добротворство.

Също така сайтът ще има и вторичната функция да служи за сборен пункт на огранизиране на добрини, на масови доброволчески мероприятия, комуникация с други организации из страната, занимаващи се с подобни дейности и събиране и даване на идеи за други такива инициативи.

Популяризиране и откриване


Super Utre и неговите сайт, картички и събития ще бъдат предшествани и съпровождани от популяризираща ги кампания, включваща статии, реклама и интервюта по онлайн, писмени и телевизионни канали. Предвиждаме и по-задълбочени съдружия с всяка заинтересована от идеята организация. Подобни съдружия могат да включват популяризиране на кампанията, разпространяване на картички и добрини, организиране на откриващи събития и в други части на страната и финансиране.

Планирано е откриващо събитие в София до края на юни, на което на широк кръг от приятели, ентусиасти и бъдещи добротворци да бъде представена идеята и раздадени картички. Потенциално подлежат на осъществяване и допълнителни събития, продължаващи идеята, успоредни събития в други градове, както и чисто доброволчески инициативи за по-мащабни добри дела.

Ние вярваме, че колкото повече сме толкова по-близо ще сме до едно Супер Утре. Вярваме, че правенето на добро дава радост и щастие както на даващия, така и на получаващия. Вярваме, че правенето на добро заразява – човек, изпитал радостта от получаването на добрина, би искал да я сподели, да я предаде нататък, да направи добро на други. Вярваме и че ще сме много по-ефективни и по-щастливи, ако правим нещата заедно и ако си помагаме взаимно.

 

4
Иванка Шалапатова пое ръководството на „За Нашите Деца“Иванка Шалапатова пое ръководството на „За Нашите Деца“07.08.2014
AVON стартира дигитална активация в подкрепа на жените, жертва на домашно насилие11.08.2014

Подобни публикации

Други проекти

Журналистическа награда на Европейската година 2010: Борба с бедността и социалното изключване

CSR News 23.08.2010
Други проекти

Проект “Младите могат”

Administrator 29.10.2014
Други проекти

Проект „Лаборатория по предизвикателства”

CSR News 26.06.2013
Други проекти

Талантът обича всяко дете

Фондация "За Нашите Деца" 04.03.2014
Последни стаии
  • Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
    Филип Морис България отново е най-добър работодател в страната
  • Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
    Близо 2.5 млн. лева дарения събра до момента “Българската Коледа”
  • 4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
    4700 ученици и студенти зададоха над 500 въпроса в петото издание на програмата #YouthEmpowered
  • „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
    „Чудната градина“ – мястото, където трудът и подкрепата раждат богата реколта
  • Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно
    Нов Комплекс за ранно детско развитие в София ще помага на над 1000 деца и семейства годишно

CSR България

CSR Bulgaria е първата българска специализирана мрежа за корпоративна социална отговорност (КСО), която изгражда трайна връзка между нуждите и ресурсите на обществото и бизнеса.

Общи условия

Поверителност

Полезни връзки

FAQ

Контакти

2022 © CSR Bulgaria. Всички права запазени.